18.2.2012

Rakkaus on raskasta

Näin on, kuulkaas tytöt ja pojat, näppylät.
Kirjotin vahingossa paskaa. Tulkitkaa itte ketä huvittaa.
Paskalle on soitettu myös sointuja ja rytmi.

Katsokaa nyt minua
Katsokaa nyt minua
Olen rikkinäinen 


Katsokaa nyt minua
Katsokaa nyt minua
Olen rikkinäinen


Rakastaminen on raskasta
Rakastaminen on raskasta


Joskus kaikki on hyvin silloin kun kaikki on pilalla.
Joskus kaikki on pilalla silloin kun kaikki on hyvin.


Tarvitsen laastarin jo ennen kuin hyppään
Tarvitsen jesaria pakkaa minut tiukkaan


Katsokaa nyt minua
Katsokaa nyt minua
Olen kasassa


Katsokaa nyt minua
Katsokaa nyt minua
Olen kasassa


Joskus asiat eivät ole sitä miltä ne näyttävät.
Joskus asiat eivät näytä siltä mitä ne ovat.


Tarvitsen pillerin jo ennenkuin avaan suun.
Tarvitsen rakkautta joka vitun päivään.
  
Rakastaminen on raskasta.
Rakastaminen on raskasta.


Katsokaa nyt minua.
Katsokaa nyt minua.


Katsokaa nyt minua.
Katsokaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti